tisdag 23 februari 2010

YES!

Jag lyckades! Jag fixade det! Baby gav mig kraften! Är så glad över att jag faktiskt gjorde det. Mamma tog tid och det gick på 4 och en helt minut, och då typ pratade jag asfort:O Men men, hon sa att det var bra. Men ska kila iväg och borsta tänderna nu, sen sovaaa, är typ väääldigt trööött(a) Nej men måste upp tidigt imorn oxå , måste duscha, skulle ju ha tränat men jag hann inte med det, får bli en annan dag. Nej nu måste jag draaaa.

Pussen(k)
Malin


Tack baby, tack för allt. Jag vet att jag kan bete mig som en idiot men du måste bara få veta att du är bäst! Det kan ingen ta dig ifrån dig. Du betyder allt för mig! Är glad att jag har dig. Vem skulle annars trösta mig nr jag var ledsen eller pussa mig när jag gjorde illa mig eller retas med mig när jag var klantig? Jag vill aldrig ha någon annan än dig. Du är mitt allt, hela min värld och du äger mitt hjärta!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: