söndag 21 februari 2010

Update!

Har varit dålig på att uppdatera jag vet.. Man nu är jag hemma hos mamma igen så nu borde jag väl komma igång. Jag är nästan klar med min uppgift och allt känns faktiskt ganska bra. Va och tränade med mamma idag också. Gymmade och jag var klar en halvtimme innan mamma så jag duschade och bastade. Det var skönt! Fick en liten idé om att jag ska få Robin att basta med mig hos dom någon dag(a) Det är ju skönt nu när det är så kallt ute och sen så känner man sig så ren efteråt. Jag gör det i alla fall. Vi får se hur det blir med det. Imorgon börjar jag vid elva och slutar tre tror nog jag åker hem då så kanske mitt hjärta kommer hit?(a) Vi märker hur det blir. Aja helgen var lugn, nu vet ni det också. Ska borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.

Pussen(k)
Malin


Hjärtat du är mitt allt. Dina kyssar förgyller mina dagar. Jag älskar dig Robin!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: