onsdag 3 februari 2010

Släktfika -> Snart 17

Nu har jag äntligen träffat min underbara söta älskling! Han kom hem till mig efter skolan och vi myste och låg och pratade, gick ner och åt och sen började vi fixa inför fikat. Öppnar kylen och ser att tårtan är helt platt, blir så arg så det blev en liten gråtattack i älsklingens armar. Fick biokort av moster, pengar av mormor och morfar och en mascara av Louise. Tack för det! Efter fikat gick älskling och jag och la oss i sängen en stund. Bara myste och än en gång fick jag en gråt attack, mina söta älskling höll om mig, tröstade och var precis sådär underbar som han alltid är. Tillslut åkte min bäbis hem, nu ligger han och sover och jag ska också krypa ner under täcket snart. Frukost på sängen imorgon ;)

Pussen(k)
Malin


Baby jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag vet att vi bråkar men du gör mig hel. Du gör mig glad och du gör mig till den jag är. Utan dig är jag inget.<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: