fredag 19 februari 2010

Skola

Sitter i skolan och har information och layout. Ska skriva ett personligt brev, för vi ska göra en "platsansökan" och jag håller på och blir galen! Har ingen aning om vad jag ska skriva och det är betygsgrundande. Jag får alltså betyg i att försöka sälja mig själv. För det i princip det jag gör. Skriver vad som är bra med mig för att de ska anställa mig och det ska jag få betyg på!? Fattar inte hur lärarna tänker ibland.. Blir så himla trött. Har haft en väldigt tråkig skoldag. Men men, snart åker jag hem till Robin. Då ska vi ha en massa mys(k) Det har jag bestämt! Kanske köpa lite godis, det märker vi. Är väldigt sugen på en energidryck! Nej nu måste jag slita mig från internet och fortsätta jobba!

Pussen(k)
Malin

Saknar dig hjärtat, men om en timme så står du brevid mig och det är väldigt bra! Älskar dig hjärtat mitt!<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: