tisdag 16 februari 2010

Till mitt hjärta

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag vet att vi bråkar och jag vet att jag ska skärpa mig. Jag vet att vi inte alltid är helt perfekta. Men jag älskar dig. Jag älskar dig för att du är just du. Jag älskar din personlighet och allt med dig. Jag älskar att jag får vara en så stor del av ditt liv. Jag skulle aldrig kunna begära det men du har givit den platsen till mig. Till bara mig och ingen annan. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och hela min själ. Vi har det svårt ibland och jag vet en del av sakerna som är en anledning men allt går inte att sätta ord på. Med det här inlägget ville jag bara säga till dig Robin att jag älskar dig. Bara dig och ingen annan.
Du äger ju mitt hjärta, såklart jag älskar dig.

Pussen(k)
Malin

Jag vet inte vilka ni är som läser det här. Men nu vet ni i alla fall.

Inga kommentarer: