måndag 15 februari 2010

2010-02-15

Jag har inte skrivit på länge, jag vet. Jag har spenderat i princip hela helgen hemma hos Robin. Vi var i stockholm i fredags eftersom båda var lediga. Hittade inte så mycket men det blev ett par trosor från Hanky Panky och två koftor och en tröja från Zara. Vi åkte hem med mamma och hem till robin och var barnvakt. Vi har mest myst i helgen. Vi gick till erikslund i lördags oxå. Det var skönt. Egentligen är det inte så jättelångt om man tänker efter. Jag hade i alla fall en jättebra hleg med mitt alldeles egna hjärta.

Idag åkte jag till skolan hade matteprov. Åkte till tandläkaren efter det och fick göra en massa avtryck och grejer. Inte gott alls. Åkte hem och har pluggat typ hela eftermiddagen. Känner mig lite duktig. Ska väl packa väskan nu. Imorn bär det av till friskis vid 8!

Pussen(k)
Malin


Älskling jag vet inte hur jag ska förklara. Jag vet inte hur jag ska få dig att förstå. Förstå hur mycket jag verkligen älskar dig. Jag vet att jag gör dumma saker men jag försöker bättra mig. Det är inte lätt men jag försöker för din skull. Och för våran skull. Jag älskar dig över allt annat på hela jorden älskling=')<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: