måndag 8 februari 2010

Ny vecka ~ Nya händelser

Har ju inte bloggat på ett tag. Anledningen till det är att jag har varit hos pappa, och när jag är där så prioriterar jag annat. Helgen spenderades med Robin (såklart). Vi tog det mest lugnt kollade på typ tre eller fyra filmer. På söndagen bestämde vi oss för att gå till Erikslund och vi gick tillbaka också. Kändes bra, det var ju fint väder och solen lyste så det var inte så himla kallt ute heller. Jag köpte nya kollegieblock och godis och älskling köpte något spel. Efter det gick vi hem och mös. Efter några timmar tog jag Robins cykel och cyklade till bussen.

Idag började jag kl 11.00, det är så skönt att börja sent på måndagar. Duschade, fixade mig och åkte till skolan. Dagen gick ovanligt fort eftersom jag inte behövde gå på varken branschen eller engelskan. Det gjorde att jag slutade ca tre timmar tidigare. Åkte hem direkt efter skolan och började plugga. Har svarat på en massa frågor i olika ämnen så nu kan jag ta det lite lugnt på lektionerna. Härligt. Snart kryper jag ner i sängen, trött.

Resten av veckan kommer gå fort. Imorgon kommer älsklingen hit. Vi ska äta pannkakor, mums! Onsdag vet jag inte vad som händer. Torsdag har jag sång, inte vanlig utan övning inför maxat, för se hur det går. Tiden är i alla fall bara 20 min senare än vanligt. Efter det så får vi se om jag sover hos Robin eller om han sover hos mig. Vi har ju nämligen studiedag båda två på fredag och då drar vi till vår huvudstad och shoppar! Jag tycker att det ska bli riktigt kul (vet inte om Robin tycker det är riktigt lika kul). Jag har lite olika saker som behöver införskaffas. Men men den dagen kommer snart. Nu ska jag springa iväg och borsta tänderna och sen ska jag värma mig under täcket.

Idag blev det visst ett ovanligt lång inlägg. Det får väl kompensera den dåliga uppdateringen!

Pussen(k)
Malin


Utan dig känner jag mig tom. Jag känner mig inte hel. Jag känner knappt igen mig själv utan dig. Du är allt, du är hela min värld. Jag älskar dig mest av allt och så kommer det alltid att vara! Jag älskar dig<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: