tisdag 1 december 2009

011209

Första december idag då! Kallt som jag vet inte vad. Frös ju nästan ihjäl ute. Efter en helt okej dag i skolan mötte jag älskling och vi gick till stan. Va inte där så länge eftersom han bara skulle göra en synundersökning. Vi tog bussen hem till honom åt väärldens godaste kött! Supergott, älskling lämnade mig själv i hela (typ) 10 min, gick ju bättre än jag trodde, haha kunde ju sysselsätta mig med mjölkglaset en liten stund, haha. Det enda vi gjorde var typ att busa lite(k) och sen klippte vi Robin. Så nu är han korthårig igen. Kommer väl behöva klippas typ direkt när han kommer hem från Thailand men men, jag är så snäll och hjälper till;) Har även lovat honom att jag ska fylla på hans mobil. Åkte från honom typ halv 7 skulle ju nämligen sjunga lite på växhuset kl 7. Gjorde det och hann precis med 94:an hem. Har suttit vid datan och gick även ner och pratade med Amanda en stund. Men ska fixa lite sen krypa ner under täcket och värma mig. Själv eftersom inte älsklingen är här:(<3

Pussen(k)
Malin

Du är inte min solstråle,
du är hela min sol.
Du är inte marken jag går på,
du är hela min värld.

Inga kommentarer: