fredag 11 december 2009

Fridaynight

Kom precis från tv:n, Erik vann och det var väl ganska bra. Synd att man inte såg Elin och Jack där, men men. Dagen började med en skön dusch och åkte sedan till skolan alldeles för tidigt. Har ingen aning om varför det blev så. Kollade på luciatåget, de sjöng bra men det var typ 5 staffanlåtar och 4 andra och det var ju lite tråkigt. Prov efter det. Pluggade 45 min igår och med tanke på det så gick det skitbra! Riktigt nöjd. Vill bara veta resultatet nu. Svenska efter det, bransch och sen hem. Har inte gjort så mycket i kväll, mest tagit det lugnt. Imorgon åker jag mamma och Louise ner på stan och köper lite julklappar och kläder sen hem och fira Amanda som snart fyller 16! Imorgon har det i alla fall gått 8 dagar sen Robin åkte. Fattar inte hur jag ska klara av 7 till.. Älskling jag saknar dig!:'( Ska sova nu, fördriva tiden utan dig<3

Pussen(k)
Malin

Jag är din för alltid!
Inga undantag!
<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: