tisdag 8 december 2009

081209

Tisdag, precis som alla andra tisdagar så var jag i skolan, åkte hem och nu sitter jag här. Undantagen för den här dagen är att i stället för idrott bowlade vi och Robin är inte här och Även fast han inte är här så firar vi ju 13 månader idag! Kan knappt förstå att tiden går så fort! Men det är bra, 13 månader är mycket. Men en massa fler blir det också såklart. Jag älskar mina lilla plutt jättemycket faktiskt! Men ska krypa ner under täcket nu, sov inte så bra igår natt. Men hoppas på bättre sömn nu!

Pussen(k)
Malin

Det känns som en evighet.
På ett positivt sätt. Ingen
känner mig så som du gör.
Ingen vet så mycket om
mig som du gör. Du vet
allt jag har varit med om
och gått igenom och jag
vet precis lika mycket om
dig. Jag skulle aldrig kunna
klara mig utan dig. Du är
som mitt skyddsnät. Du
finns alltid där och tar
emot när jag faller. Du
hjälper mig alltid att resa
mig upp igen. Vad det än
beror på. Du lyssnar alltid.
Du gör verkligen det. Du är
inte som andra. Du är min
prins och för mig är du
helt speciell. För mig är du
hela mitt liv och hela min värld!
rb<3ms
<3<3<3<3

Inga kommentarer: