torsdag 17 december 2009

Tar en minut av din tid!

Har precis kommit hem från träningen och duschade nyss. gör inte så mycket just nu. Ska väl komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Inte för att det är nå speciellt men ska väl inte komma i tjocktröja typ. Har pratat med min kära far på skype idag. Första gången på snart en månad! Det var kul. Fick även veta resultat på tre prov. Logistik: G (slutbetyg G) Matte VG och Företagsekonomi Alla rätt! (som provet innan oxå)! Riktigt glad över det verkligen! Men det jag är mest glad över, det är ju såklart att min saknade älskade baby är hemma om mindre än 48 timmar! Jag kommer inte kunna sova på fredag, kommer vara helt hyppper. Ja det här var en rolig dag! Men trött är jag så nu blir det hopp i säng!

Pussen(k)
Malin


Baby en dag utan dig skulle vara som regn utan droppar!(a)<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: