lördag 12 december 2009

En rubrik

Dagen har väl gått ganska bra, kämpat mig igenom två gråtattacker, kommer väl mer ikväll.. Hatar det! Det värsta som finns är att gråta sig till sömns.  Firat Amanda, spelat kort. Och nu sitter jag här.. Ensam. Älskling jag vill att du ska vara här. Jag vill att du ska hålla om mig och säga att jag inte behöver vara ledsen för att du är här. Men så är det inte. Du har varit borta i 9 dagar nu. Jag började räkna ner redan när du åkte bara 6 dagar kvar tills jag får träffa dig! Saknar dig så otroligt mycket. Vet att jag har sagt det många gånger nu men ändå. Jag älskar dig Robin! Du är mitt allt, du är den rätta och du är den som jag vill spendera resten av mitt liv med! För vi kommer klara det bara vi har varandra. Du är stark och jag är också det, men tillsammans är vi starkare! Inget kommer kunna knäcka oss, jag lovar. Det är du och jag till döden<3<3<3<3<3<3<3
Ska fortsätta lyssna på musik, kanske kollar på en film sen, får se hur det blir.

Pussen(k)
Malin


Hellre ledsen med dig än glad utan dig. Utan din luft i mina lungor klarar jag inte av att leva. Jag klarar inte av att gå ett enda steg utan att jag vet att jag har dig vid min sida. Vi är ett älskling!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: