torsdag 10 december 2009

10 december

Vem har namnsdag idag då?;)

Blev en kort skoldag, gick upp tidigare än planerat eftersom tandläkaren ringde och väckte mig klockan åtta! Dom hade avbokat min tid så jag fick ringa till tandläkaren på stan och fråga när jag skulle få ny tid. Det blir i början på året efter som jag har blivit skickad till team ghandi(?) och han är barnledig.. Var ju klarvaken efter det så då var det ingen idé att somna om. Maila matteläraren om läget och hämta macka i köket. Var faktiskt riktigt duktig sen. Satte mig och jobbade i matteboken. Inte ett tal utan 37! Iväg till skolan vid halv ett. Hade näthandel och blev helt klar med min webbbutik. Ner på stan och sjunga tillsammans med Julia. Hem och plugga. Har faktiskt läst på om affärsidé och allt vad det heter så jag klarar i alla fall g imorn! Har även börjat med en helt oplanerad julklapp till baby. Men kan ju inte skriva vad det är eftersom han läser(k) Men ska lägga mig i sängen och om jag har tur somna! Börjar en timme tidigare imorgon, för luciatåget är obligatoriskt.. Aja ska väl bli lite kul.

Pussen(k)
Malin

7 dagar tills jullovet
8 dagar tills älskling kommer hem
14 dagar tills julafton
20 dagar tills nyår
55 dagar tills jag fyller 17 år!

Robin jag saknar dig mer än du anar!
<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: