lördag 5 december 2009

Upp vid 9 imorse och duschade efter det ner på stan och repa lite. Klockan 13 kom mamma och kollade vid 15 var det en till föreställning, båda gick riktigt bra. Mamma kom och hämtade, vi åkte och hämtade julia på vallby och sedan till ICA och hyrde film och köpte chiiips. Nu har vi ätit pizza, tjockat en massa och provat typ alla mina kläder och skor. Haha, mitt rum ser ut som ett bombnedslag! Nu ska vi nog snart lägga oss i sängen och se en till film. Saknar min älskling jättemycket men jag hoppas att han har det helt underbart där nere. Just nu är ju klockan 5 på morgonen där(y) aja ska väl se till och sätta upp mina skohyllor imorgon och få lite ordning i mitt rum!

Pussen(k)
Malin

Älskling ett liv utan dig skulle inte fungera, det vet du!<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: