onsdag 23 december 2009

Dan före dan =D

Nu är det inte långt kvar till julafton. Om några timmar åker vi ut till stugan och blir kvar där till den 26:e. Det betyder att jag blir utan internet i några dagar men det kommer gå bra. Kommer ju även vara utan min baby, det är ju inte nå kul men vi träffas ju sen igen, så kan vi ju prata i telefon och så! Får ju träffa kusin idag! Och även hans lillebror, som visserligen inte är född än men ändå! Hoppas på lite roliga julklappar. Har redan fått 500 kr av Sandra och 1009 kr av Farfar. Jag är riktigt nyfiken på vad jag ska få av Robins familj, Robin sa ju att jag kommer gilla det så jag är verkligen nyfiken! Min baby och jag vi byter julklappar den 26. Eller jag har i alla fall en julklapp till honom men jag har ingen aning om vad han har till mig. Han är så duktig på att hålla en del saker hemliga! Det är ju en av mina svagare sidor att kunna hålla tyst om vad jag köper till folk, haha..
Wiiiiie, i morgon är det julafton! =D

Pussen(k)
Malin


Älskling du är luften jag andas.
Utan Robin ingen Malin!<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: