onsdag 9 december 2009

The hills

Jag satt nyss och läste Kenzas blogg (som vanligt) när jag såg att hon hade skrivit ett inlägg om The Hills. När jag läste vidare förstod jag att det var en tävling där 15 läsare kunde vinna varsin dvd-box! Och då tänkte jag ju direkt att jag måste ju i alla fall försöka. Det skadar ju aldrig! The hills är ju en av dom bästa serierna jag vet och jag brukar se avsnitten på mvt's hemsida. Eftersom jag inte längre har mtv hemma. Men det är ju ingen bra kvalité på varken ljud eller bild där. Så det är ju lite lagom roligt. Sen förra julen så har jag letat efter en dvd-box med The Hills men har fortfarande inte hittat någon. Jag skulle verkligen vilja vinna en av dessa boxar ( som många andra säkert också vill) för att jag skulle bli så himla glad då och jag skulle slippa den dåliga kvalitén. Jag har då något att göra dessa mörka vinterkvällar när min pojke är bortrest! =)


Håller tummarna att det går bra! Kan ju passa på att tacka Kenza för en rolig blogg också;)

Pussen(k)
Malin

Inga kommentarer: