fredag 4 december 2009

I'm sad :'(

Fredag idag. Vart försvann veckan? Allt går så fort nu. Har snart gått en termin i gymnasiet. Tiden går alldeles för fort. Min älskling åkte till Thailand för ganska exakt en timme sen nu. Precis innan ringde han och sa att han hade tappat armbandet han fick i ettårspresent. Det var ju tråkigt men det spelar ingen roll för det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att han vet att jag älskar honom mest av allt på hela jorden! Jag hoppas i alla fall att han får två helt underbara veckor där. Även fast de inte hade en så bra start. Blir väl till o fixa rummet ikväll.

Pussen(k)
Malin

Jag försöker vara stark. Hela tiden försöker jag
och det går bra. Men utan dig så rasat allting
isär. Jag klarar mig inte utan dig. Men jag
ska fortsätta att försöka. För din skull.
För du kommer ju hem snart.
Saknar dig hjärtat mitt.
Saknar dig så mycket att det gör ont!
Kom hem hel och frisk!
Jag älskar dig Robin Bjurling!

Inga kommentarer: