söndag 6 december 2009

061209

Nu är helgen över! Hade siktat in mig på en tråkig helg med massor av tröstätande! Men nej så blev det inte! Julia har ju sovit här. Idag har vi mest nördat vid datorn och lyssnat på muuusik. HAHAH har även spelat pettson och findus i trädgården;) påminner om gamla goda tiden på vetterslund! Vi har varit och tränat och när jag kom hem så ringde det. Mamma svarade och sedan fick jag veta att min morbror har gift sig! Så kul, lite tråkigt att man inte fick vara med men det är ju upp till dom. Har faktiskt lyckats med att lägga in en låt på bloggen så framöver så kan vi ju hoppas på lite bilder och kanske en rolig spellista till spotify! Nej nu ska jag nog spela lite pettson, låta tankarna driva iväg och vara som ett litet barn!

Pussen(k)
Malin

Robin jag tänker på dig varenda sekund och ändå kan jag inte få nog av dig. Du är min drog älskling!

Inga kommentarer: