onsdag 30 december 2009

30-12-09

Har precis gjort om naglarna igen.. Imorgon är det nyårsafton. Jag ska spendera den med min älskling och vi får se vilka fler det blir. Kul ska det bli i alla fall. Längtar efter det nya året. Jag vill fylla 17, jag vill att det ska bli sommar och jag vill åka utomlands! Inte för att det är något som är inplanerat men ändå. Men när jag fyller 18 då SKA jag utomlands! Men vi får se vad det nya året har att bjuda på. Det kommer i alla fall börja helt underbart. Nej nu ska jag fixa det sista på naglarna sen ska jag krypa ner i sängen!

Pussen(k)
Malin


Jag kan inte tänka mig vad jag skulle göra utan dig. Du är hela min värld och jag kommer aldrig att lämna dig. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Robin + Malin = För alltid <3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: