måndag 7 december 2009

Måndag


Vaknade tidigt eftersom det kom hit folk som skulle måla. Men jag lyckades somna om och sov till ca 10. Älskling ringde mig, precis som alla dagar tidigare oxå(k) Mamma kom hem med mat från donken vid 12 och sen gick jag till bussen. Engelska och sen hem. Behövde inte gå på logistiken för vi ska bara plugga inför provet. Känns ju värt att vara i skolan i en timme. Men ändå:) Har ju fortfarande inte suttit upp skohyllorna så ska väl få mamma att göra det ikväll. Annars blir det bara plugga! Har engelskaprov imorgon, prov i företagsekonomi på fredag och logistikprov på måndag. Ska även lämna in en uppgift i power point nästa vecka. Nej ska väl sätta igång i stället för att sitta här och skriva!

Pussen(k)
Malin

Älskling imorgon har det gått 13 månader.
13 hela månader med dig. Det är något jag
aldrig skulle kunna byta ut mot något.
Det spelar ingen roll vad för du är hela
min värld och varje dag med dig är som
en saga. Du behandlar mig som din
prinsessa och jag kommer aldrig kunna
vara tillräckligt bra för dig baby!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: