tisdag 22 december 2009

22-12-09

Kom hem från min älskling för ungefär en timme sen. Har läst igenom bloggarna jag följer nu och snart ska jag ner och hjälpa till att klä granen! Sen ska jag nog packa. Min baby och jag åkte ner på stan idag för att köpa julklappar till hans familj. Det var kul. Lite mycket folk men ändå, alltid roligt när man får gå på stan med min baby! Väl hemma hos honom igen så lekte vi med Engla och Elvis lite, Robin hjälpte till att sätta upp renen på taket, haha, mycket mer än det har vi inte gjort. Jo, lagt julklapparna under granen! Mamma kom och hämtade mig vid sju och när jag skulle gå ut så kom Robins pappa fram med en julklapp åt mig!:o Riktigt snäll familj det där!<3 Nej nu ska jag städa undan lite på rummet och sen ska jag gå ner.

Pussen(k)
Malin


You're my whole world darling!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: