söndag 13 december 2009

Jag älskar dig, jag älskar dig<3

Helgen har gått ganska fort. Somnade med ett leende på läpparna igår, bara baby vet varför:) Idag gick jag upp och åt frukost. Gick och la mig i sängen efter det, hade inget att göra. Satte mig vid datan och en halvtimme senare slutade internet funka! Så typiskt, försökte fixa det men det gick inte. I stället började jag damma alla mina hyllor och sedan dammsög jag, bytte sängkläder och plockade undan i rummet! Kommer lite bilder på resultatet när jag har dem på datorn. Ner och åt lite gröt. Upp och byta kläder (hade fortfarande inte klätt på mig klockan var halv 2) vid 2 kom mormor och morfar och inger och fikade. Blev liksom en hel tårta över från igår. Så tjockade i mig lite mer och sen åkte de hem. Jag har inte gjort så mycket mer än det idag. Kanske ska åka och träna senare. Ska fixa bilderna nu! Funderar även på att "förnya" bloggen lite och göra en ny header =)

Pussen(k)
Malin


Jag älskar dig, jag älskar dig, du vet ju att jag göre babe, var och en är starka men tillsammans är vi starkare och allting kommer lösa sig, du äger ju mitt hjärta, klart som fan att jag älskar dig!

Inga kommentarer: