måndag 28 december 2009

28-12-09

Har inte skrivit på ett tag nu. Men jag har knappt varit hemma något. Innan jul var jag mest hemma hos Robin och efter att jag kom hem i lördags har jag sovit hos Robin. Det blir inte mycket av att skriva på bloggen när jag är hos honom. Vi har i alla fall gjort en hel del. Vi var ner på stan igår och jag köpte bara lite små saker. Robin köpte en jättefin kofta och en t-shirt, han hade ju råkat elda i sin vinterjacka så han var tvungen att köpa en ny.. Men det var en fin jacka (dock ganska dyr). Vi tog det mest lugnt på kvällen och i morse blev jag typ väckt av Elvis. Vi gick upp duschade och så, sen åkte vi till stan igen. Den här gången var det jag som köpte mest saker! Köpte 3 linnen, ett par jeans, trosor, hårfärg och lite småsaker. Har hittat kläder till nyår. Min älskling köpte en tröja och två t-shirtar. Efter stan åkte vi till Babys mamma och öppnade julklappar. Det var kul. Sen missade vi bussen därifrån men det gjorde inte så mycket. Gick och åt på Spicy Hot när vi kom tillbaka till stan. Lunch på stan både igår och idag. Men just nu är jag tät så det gör inget ;) Vi skulle ha träffat Robins bror på stan men så blev det inte. Åkte hem och efter några timmar kom mamma och hämtade mig. Nu har jag städat mitt rum och lagt in kläder i garderoben. Mamma har även färgat mitt hår så just nu sitter jag med en handduk i håret och väntar på att det ska torka lite så jag ser om det blev något resultat. Imorgon åker jag till älskling. Ska klippa honom och sen ska vi ner på stan och träffa Kim och Madde. Vet inte om vi ska göra mycket mer än så. Kanske om jag har tur kan vi kolla på nya underkläder åt mig. Jag vill verkligen ha det! Nej nu ska jag torka håret.

Pussen(k)
Malin


Jag vet att jag är som jag är och att jag har gjort som jag har gjort. Det finns mycket jag har ångrat och saker som jag kommer att ångra i framtiden. Men en sak som jag aldrig kommer att ångra är dig. Du kommer alltid betyda mest för mig och jag kommer aldrig ångra en sekund med dig. Att förlova mig med dig var det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Vi har varit förlovade i snart 8 månader och tillsammans i snart 14 månader. Det här har varit den bästa tiden i mitt liv och jag vet att den kommer att fortsätta och jag vet att tiden bara kommer att bli bättre och bättre. Jag ska bättra mig och jag ska försöka och jag ska verkligen kämpa för oss. Du är mitt allt, du är hela min värld älskling! Du och jag tills döden skiljer oss åt!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: