onsdag 2 december 2009

Kortis

Igår lyckades jag somna med lampan tänd och mobilen i handen. Men vaknade faktiskt 10 över 7 av att hjärtat smsade. Bara en kvart senare än vad jag skulle ha gått upp, men men. Frukosten hann jag inte med men det gick bra ändå. Fick se resultatet på provet vi hade i excel för ca en vecka sen. ETT enda slarvfel! MVG, lite glad över det faktiskt! Får ta och göra en riktigt bra presentation i power point och sedan visa min bästa sida när det gäller filhantering och det, så hoppas jag på ett mvg i slutbetyg! Efter skolan åkte jag hem och så kom älskling dit. Va ute ett tag, vid 7 åkte vi till hälla. Köpte nya träningsskor till mig, ASSKÖNA! Känns som att man svävar när man går på tå.. haha. Köpte även två skohyllor. Skulle visserligen behöva en till.. Mer än 25 par skor och ändå vill jag ha nya skor hela tiden! Vi skjutsade hem älskling efter det och jag åkte hem och duschade och dammsög mitt rum. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Kommer inte blogga något om min dag imorgon kväll för då ska jag vara med Robin, sover där eftersom han åker på fredag. Jag kommer verkligen sakna den lilla fillidutten! Nej men som det står i rubriken så skulle det ju vara ett kort inlägg men så blev det visst inte. Hade mer att skriva än vad jag trodde.

Pussen(k)
Malin

Jag skulle verkligen inte klara mig
utan dig Robin. Jag vill aldrig förlora dig.
Och om jag någon gång skulle göra det
så förlorar jag inte bara dig utan jag skulle
förlora den största delen av mitt hjärta samtidigt.
Jag skulle inte klara en dag utan dig.
Utan dig är jag inget, utan dig inget mig.

Inga kommentarer: