onsdag 1 december 2010

1, Vem är jag?

Ja, vem är jag? Jag heter Malin Alexandra Söderlind, döptes typ 2007 för mina föräldrar tyckte jag skulle bestämma själv. Den 4 februari så fyller jag 18. Som jag har längtat! Jag går på Jensen Gymnasium i Västerås, tidigare gick jag på carlforsska men jag bytte. I västerås har jag även bott i hela mitt liv. Jag bor mest hos mamma men nårga dagar varannan vecka hemma hos pappa. Mina första 12 år bodde jag på vetterslund. Vilka tider, kan inte göra annat än att le när jag tänker på allt kul jag haft där. Bodde där med mamma och sedan träffade hon  Micke och min bästis blev helt plötsligt min "syster" haha. Vi flyttade och nu bor vi i en villa typ 20 min från stan (om man går). Jag är typ ganska engegerad i skolan och siktar högt (vilket inte alltid är så bra). En gång i veckan tar jag sånglektioner så man kan ju säga att jag är bra på att sjunga även fast jag har svårt att säga det själv.. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord så skulle det nog vara glad, sällskapssjuk och omtänksam. Men jag är även väldigt blyg när jag är med folk jag inte känner ordentligt. Ja, vad finns det mer att berätta om mig.. Jag försöker träna två gånger i veckan och just nu går det faktiskt ganska bra. Nej nu kommer jag inte på något mer, men här har ni lite om mig i alla fall.
/Malin♥
Om ni undrar över något så fråga!

Inga kommentarer: