lördag 4 december 2010

4, Något jag vill göra

Oj, finns mycket. Men något som jag verkligen vill göra är att tatuera mig. Vet inte riktigt vad det ska bli men det får vi se. Sen något som jag alltid vill göra är att resa, jag älskar att åka utomlands. Det behöver inte vara långt, bara utanför sveriges gränser. Jag har släkt i england så dit kan jag ju alltid åka, men annars så vill jag tillbaka till Grekland, har varit där två gånger. Vill se dom typiska grekiska husen som är vita med blå detaljer. Har varit i kroatien en gång och dit vill jag nog igen. Malta och Cypern är oxå ställen jag vill åka till. 2005 var jag i brasilien och dit kan jag oxå tänka mig att åka tillbaka. Listan kan göras lång. Nästa utlandsresa blir till London i juni med mamma, Julia och Lotta. Längtar! Självklart vill jag ju ta studenten också, bara ett och ett halvt år kvar!
/Malin♥
kreta, hennatatuering, kroatien, kefaloni(grekland)

Inga kommentarer: