fredag 3 december 2010

3 december

Sitter i skolan och försöker plugga. Sov hos min älskling inatt, var typ hur ledsen som helst. Åt frukost och så, orkade inte fixa mig. Hade mitt smink i en påse och när jag gick till bussen så glömde jag såklart påsen! Och där i låg även mina p-piller.. Lyckad tjej. Har gråtit hur mycket som helst och jag som hade övertalat mig själv att jag inte skulle göra det. Men nu kommer du hur mycket som helst och det går verkligen inte att stoppa.Tycker att min pojke kan komma tillbaka fårn arlanda och bara vara kvar här med mig! Det bästa hade ju förstås varit att jag följde med som jag skulle ha gjort från början. Men men, halv 12 ska jag vara hos läkaren så ska väl plugga i 25 minuter till sen ska jag gå. Ska plugga som fan så att jag kanske hinner klart med ett arbete! Påsen hämtar jag nog på söndag, eller måndag. Måste prata med dom som matar katten haha för jag har ju inga nyckar och kan ju inte koden och så. Men det ska nog gå bra, synd bara att jag är så blyg...
/Malin♥

Inga kommentarer: