måndag 6 december 2010

6, Min dag

Gick upp vid 7 ungefär, åt frukost, fixade mig lite och sen fick jag skjuts av mamma till skolan. Är i skolan till halv 12, lunch och sen ska jag gå till körskolan och plugga. Har även en körlektion kl 14 som mamma ska vara med på. Efter den har jag en sånglektion och sen ska jag gå hem. Ska väl plugga lite. Idag blir det ingen träning eftersom jag är förkyld. Vid 7 ska jag åka hem till min älskling och hämta min påse med allt smink och annat. Det blir nog en lugn kväll med te och kanske lite kortspel. Vi får se, antagligen fastnar jag framför datorn med lite tända ljus.. Sen somnar jag väl vid ca 23. Det är väl typ vad som kommer att hända idag. Intressant? inte så..
/Malin♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är söt du älskling :)saknar dig .:( jag kmr ju hem.den 18 och vill.du.sova hos mig då elr ska vi sova hos dig ?:)<3333333333