lördag 11 december 2010

11, Det här saknar jag

Oj, det finns mycket jag saknar. Men just nu är det nog mest Robin och Pappa. Dem passar lixom alltid på att lämna mig samtidigt. Förra året var Robin till Thailand i två veckor samtidigt som pappa var i USA i två-tre månader.. Och nu är dom i Thailand samtidigt, samma ort och grejer. Men det var värre förra året när pappa var borta så länge. Nu kommer dom iaf snart hem båda två! Saknar att vakna i min älsklings famn och bara ligga och mysa, saknar hans armar som håller om mig. Saknar honom, enormt och jag vill vatt han ska komma hem! Men bara 7 dagar kvar nu! En annan sak som jag är värmen och sommaren. Konstaterade för någon dag sedan att jag skulle hellre svettas ihjäl än att frysa ihjäl. Jag tycker ju om att resa och jag åker oftast till varmare länder. I somras så sov jag med duntäcke hela sommaren.. Jag tycker om när det är varmt helt enkelt. Hellre för varmt än för kallt och just nu är det på tok för kallt! Sknar mina kusiner oxå, det var ett tag sen jag träffade dom nu.
/Malin♥       (bilderna tagna i grekland)


Inga kommentarer: