onsdag 15 december 2010

15, Mitt favoritminne

Det första jag kom att tänka på var när jag träffade Robin för första gången så jag skriver om det. Jag och en tjej som jag inte längre umgås med bestämde att vi skulle träffa Robin vid minigolfen på bäckby. Vi tog med hennes hund och försökte gå dit, haha vilka problem vi hade. Vi frågade några och tillslut kom vi fram och insåg då att vi typ hade tagit ett varv runt hela bäckby (kändes det som) haha. I alla fall så träffade vi Robin och så satt i en lakpark en stund och sen gick vi vidare till någon skola. Kommer nog aldrig glömma hur nervös jag var. Kommer även ihåg vad jag hade på mig, har ingen aning om varför. Det var den 10 september 2008. En av dem bästa dagarna i mitt liv. Sen vet ni ju hur det gick sen ("lucka" tre). Sen gick vi hem till henne alla tre och var där en stund. Robin och jag gick hem samtidigt och det var den kvällen som jag fick min första puss av Robin!(k)
/Malin♥

Inga kommentarer: