tisdag 14 december 2010

14, Den här månaden

Den här månaden är det.... Julafton! Vi får jullov, Robin och pappa åker till Thailand och kommer hem igen. Jag har sjungit i ett luciatåg. Har även lagat ett hål den här månaden! (Eller ja, på torsdag). Jag har haft några körlektioner och varit i skolan och på körskolan och pluggat en massa. Jag har köpt julklappar den här månaden. Och även beställt lite grejer till min själv från H&M (som jag borde få den här veckan). Jag har haft en studiedag och varit ledig en annan dag. Jag har fikat en massa med Julia och gått på stan. Jag har ätit en massa godis den här månaden, jag har sagt att jag ska sluta men det är så svårt. Men efter nyår då är det slut med godisätandet! Jag har gått på en massa teorilektioner på körskolan oxå. Jag har varit hos läkaren och jag har tagit fel på klockan (kom en timme för tidigt).. Jag kommer få öppna julklappar och andra kommer få öppna julklappar de får av mig. Jag kommer att avsluta två kurser som jag läste på fyra veckor i stället för en termin. Skönt. Men det är inte över ännu! Men det är väl ungefär vad som har hänt och kommer hända den här månaden.
/Malin♥   två saker som jag fick i julklapp förra året.

Inga kommentarer: