fredag 3 december 2010

3, Min första kärlek

Min första kärlek. Min riktiga första kärlek är inte svårt. Det är Robin. Klart alla hade väl nån på grundskolan men de var ju inte på "riktigt" fast det var de ju men det var väl inte seriöst. Iaf. Robin och jag började prata på msn, i flera månader. Sen träffades vi första gången den 10 september 2008. Träffades någon gång efter det, sen höll han på med min kompis och sen började vi träffas igen (haha kaos). Vi träffades några gånger till och det började "klicka" men då var det min tur att klanta till det. Jag sa till robin att jag bara ville va kompisar och så träffade jag en annan kille ist. Som sen visade sig va en riktig idiot, men söt som Robin var så fick jag en andra chans. Och det var ju bara för bra för se vart vi är nu. Vi har varit tillsammans i snart 25 månader, förlovade i 19 månader och jag älskar honom mer för varje dag som går. Vi har våra stunder när vi bråkar och så men vi har så många fler stunder som är dem bästa jag har. Jag vill ha en framtid med Robin och jag tror att vi kan få det. Han är den underbaraste människan jag har träffat. Han vet alltid hur han ska få mig glad, även om jag gråter floder och han är den enda som vet allt om mig. Han vet hur jag är och han accepterar mig för det, för den jag är. Jag älskar honom och det kommer jag alltid göra, oavsett vad. Han är det bästa jag har.<3
/Malin♥
Den nedersta är den första bilden på oss två<3

Inga kommentarer: