tisdag 7 december 2010

7, Min bästa vän

Julia Charlott Hermansson. Helt klart. Vi växte upp på vetterslund tillsammans, samma trappuppgång, ca 20 trappsteg ifrån varandra. Första gången jag träffade henne var på BB. Hon är tre år yngre än mig, fyller 15 den 10 juni. Hon går i åttan på St:ilian, hon har en storebror som är lika gammal som mig. Hennes mamma och pappa har varit gifta i typ väldigt många år. Vi har alltid väldigt kul när vi träffas, det blir inte så ofta men vi har verkligen bättrat oss! Julia är som min lillasyster. Hon har alltid funnits där och jag känner mig som hemma även fast jag är hos henne. Om det skulle hända något så vet jag att hon finns där och hon vet exakt vart hon har mig. Jag litar på henne till 200 % och det finns nog ingenting som hon inte vet om mig. I sommar (Juni) beger vi oss till London och shoppar i fyra dagar, cant't wait! Älskar dig Julia<3
/Malin♥
You can count on me like 1 2 3 I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2 And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig också Malin!
aaahh! vi har så mycket minnen tillsammans och alltid lika kul, längtar till tusen till london! vi ska hare så jävla bäst.
finns alltid för dig och det vet du.
lot´s offff looooveee tooo youu my deaar! <3<3<3<3