lördag 18 december 2010

18, Detta ångrar jag

Jag har tänkt ganska mycket på vad jag ska skriva här. Men har bestämt mig nu.
Kulturnatten för 3 eller 2 år sen (innan jag blev tsm med Robin) träffade jag en kille som jag hade pratat med på msn och träffat en gång innan med en kompis. Han var två år äldre än mig. Det var bara vi två och vi satt på någon bänk nånstans. Hela tiden kom han närmare och försökte hålla om mig och kramas men jag ville inte. När jag sen skulle hem så tjatade han om att han ville ha en kyss men fortfarande ville jag ju inte så sa nej. Men eftersom han tjatade så mycket så fick han en kram tillslut och då passade han på att ta en kyss.. Tryckte in tungan i min mun och det var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Ångrar så enormt mycket att jag träffade honom. Har fått höra senare att han försökt våldta tjejer men vet inte hur mycket av det som är sant. Det enda jag vet säkert är att han gjorde detta mot mig. Kommer nog aldrig glömma. Tror inte att det var så många som visste de här. Så varsegod. Här hade ni något personligt. Något som ni inte visste om mig och det är väl det hela grejen går ut på? Att ni ska "lära känna" mig.
/Malin♥

Inga kommentarer: