onsdag 8 december 2010

Klickat

Gick hem från skolan vid 10 idag. Har mest tagit det lugnt. Snart ska jag gå och lägga mig, är verkligen helt slut och jag har knappt gjort någonting idag. Jag skrev färdigt min novell. Amanda läste den och sa försiktigt: -Jag visste inte att du kunde skriva såhär bra. Haha, sötan! Men den borde duga iaf. Ska skriva lite noteringar till talet jag ska hålla imorn sen ska jag sova. Imorgon ska jag även ha matte i en timme efter det ska jag äta pannkakor och köpa julklapp till bästa Julia. Hon smsa om en kavaj som jag vill ha och det landar i min brevlåda (iaf på posten) vecka 52. Me love! Får även lite grejer nästa vecka och sen vecka 51 och vecka 2. Kan ju välja att få allt samtidigt men det skulle bli v. 2 och så länge vill jag ju inte vänta! Lite längre inlägg än jag trodde att det skulle bli men jag var nog lite sugen på att skriva. Men nu ska jag tvätta bort sminket och skrypa ner i sängen. Puss(k)
/Malin♥

Inga kommentarer: