torsdag 2 december 2010

2, Mina föräldrar

Min mamma heter Kicki, jobbar på kontor. Pappa heter Thommy, jobbar som väktare och typ dörrvakt plus lagar bilar när han har tid tror jag. Dom skildes när jag va typ två så kommer inte ihåg något från när jag bodde med båda. Växte upp med mamma, började va hos pappa varannan helg, vet inte hur gammal jag var då. Jag har inget emot att ha skilda föräldrar för jag har ju alltid haft det så. Men hade dom skilt sig när jag var typ 12 eller något så hade det ju varit en annan sak. Jag tycker det är ganska skönt att kunna komma hemifrån ibland. Sen är det ju bra att dom tycker olika, typ som att pappa hjälpte mig söka ledigt till thailand, när jag inte fick åka för mamma haha. Jag och mamma har en väldigt bra kontakt, ibland bråkar vi men vem bråkar inte med sina föräldrar? Jag har ljugit för mamma och gjort saker som jag ångrar men det var när jag var mindre så det är inte längre något problem. Pappa och jag då. Vi har också väldigt bra kontakt men på ett helt annat sätt. Med honom kan jag prata om allt, verkligen allt. Med mamma kan jag till exempel verkligen inte prata om sex men med pappa går det hur bra som helst. Vi är väldigt fjantiga båda två så vi kan va lite dryga ibland, men vi har kul tillsammans. Vi båkar nästan aldrig, vi tjafsar mer i stället. Det finns så mycket att berätta men har ju inte hela livet på mig.. Personligen tycker jag att ajg har världens bäste föraldrar! Det får avsluta dagens "lucka" ;)
/Malin♥

Inga kommentarer: