onsdag 15 december 2010

My day

Försov mig imorse, hade glömt ställa klockan igår kväll. Var supertrött! gick och la mig vid halv elva och sov i 12 timmar, brukar aldrig göra det! Så jag missade idrotten så det blev ingen karate för mig. Skola från halv ett till ca fyra. Hittade julklappar till klassen, vi ska ha nån lek på fredag. Gick vidare till körskolan och gjorde prov. Men fick aldrig mer än 62, jätteirriterande.. Hade teori sen bussen hem. Höll på att dö när vi åt. Haha jag klarar inte av att äta allt för stark mat, tycket inte att det blir gott då. Men i den här familjen tycker vi väldigt olika om just den saken. Mamma gjorde någon kycklinggrejs som skulle vara lite stark. Det stod MILD på. Haha det var asstarkt! Mamma började till och med börja näsblod för att det var så starkt haha, samtidigt som micke ba de här va jättegott typ. Det här var säkert jätteintressant att få veta men ajg tyckte det va kul iaf. Ska nog ta och plugga lite om jag kommer igång sen ska jag nog ner och sy med mamma. Kanske skriver senare. Har inte riktigt varit på humör för att hålla på och skriva och fixa med bloggen.
/Malin♥

Inga kommentarer: