måndag 6 december 2010

Trött!

Jag är helt slut och ändå har jag inte gjort så mycket idag, gick hem efter att jag hade sjungit och det var faktiskt riktigt skönt. Var och hämtade mitt smink på skälby och sen åkte jag och mamma till pappa och va där i typ en timme. Kan inte fatta att "männen" i mitt liv alltid passar på att lämna mig samtidigt! Men den här gången blir i alla fall inte pappa borta i två-tre månader... Jag åt en äpple idag, det måste vara det godaste jag har ätit på länge! Ett riktigt surt grönt äpple. Det första jag ska göra när tandställningen försvinner är att äta ett äpple på riktigt för det är väldigt jobbigt och sitta och skära hela äpplet i bitar. Haha, dagen grej lixom;) Mkt intressant! Men nu ska jag krypa ner i sängen för där väntar älsklings tröja och körkortsboken. Puss och godnatt(K)
/Malin♥

Inga kommentarer: