söndag 19 december 2010

19, Mina ambitioner

Okej, ambitioner. Jag är dålig på att säga bra saker om mig själv så den här blir kort. Jag är bra på att sjunga. Jag sjunger med en sångpedagog i en halvtimme en gång i veckan (på växhuset). Jag har alltid tyckt att det har varit roligt att sjunga och har svårt att vara tyst när det spelas en låt som jag kan. Jag har stått på konserthusets scen tre gånger och den andra gången sjöng jag ett stycke helt själv. Jag tycker inte om att vara i fokus men ibland är det kul. Jag har gått i kör (oxå på växhuset) sen jag gick i femman eller sexan. Men slutade med det när jag började ettan. Jag tycker att det är väldigt kul att sjunga. Det är nog inte så jättemånga som jag känner som har hört mig sjunga helt seriöst men några har haft den turen;)
/Malin♥       Videon är från sommaravslutningen 2007, inte bästa kvalitén eller nyaste videon;)

1 kommentar:

Ida Landenberg sa...

Du är riktigt bra på att sjunga du malin! :D