fredag 24 december 2010

24, Min favoritplats/Det bästa jag vet

Den bästa plasten jag vet måste ju vara i min älsklings famn, känner mig alltid så lung då och det känns som att jag har ett skydd mot allt "ont" som finns. Men om jag ska välja en plats så är det hemma hos familjen Hermansson. Jag har växt upp med dem och de är som en del av min familj. Jag älskar att vara där och där känner jag min inte som en gäst. Där kan jag ta det lugntoch vara mig själv för de känner mig. De vet vem jag är. Kanske bättre än mig själv, vet inte rikigt. Men jag älskar dem, aööa fyra, dem är en del av mig!<3

Men annars då, det bästa jag vet måste ju vara musik, jag älskar att vara hemma själv så jag kan lyssna på riktigt hög musik och bara njuta. Men kärlek, vänner och choklad är också det bästa jag vet!

Det här var sista luckan så jag hoppas att ni har tyckt att det här har varit en rolig grej och att ni vet lite mer om mig nu. Idag blir det nog inte så mycket uppdatering så alla sötnosar som läser det här, GOD JUL!
/Malin♥

1 kommentar:

Anonym sa...

aww! pusspå dig älskade malin!