fredag 24 december 2010

Torsdag/Fredag

Sitter i sängen med dator fast jag inte borde, är jättetrött och vill sova. Men kände att jag ville skriva. Idag åkte jag hem till pappa vid 12, tittade på bilder från deras resa, fick lite saker och sen åkte jag till Robin. Vi bytte julklappar och jag blev jätteglad av det jag fick! Lägger upp bilder på allt jag får om några dagar. Efter att jag hade varit hos honom ett tag så gick jag till bussen, tog bussen hem till mamma men gick inte hem utan till ica för att hämta ut mitt paket från h&m. Sen gick jag äntligen hem. I paketet var min efterlängtade kavaj som jag ska ha på mig imorgon. När jag kom hem fixade jag lite på mitt rum och lite innan sju så kom familjen Hermansson hit för att ha lite julmys. Det var kul och även här fick jag julklapp, bytte med julia och det får ni också se senare vad jag fick. Imorgon eller ja, idag, så ska jag vara hemma hos mamma fram tills kl 13 för då kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka hem till farfar och sen till farmor och sen till Sandras föräldrar i skultuna. Jag sover kvar där och på lördag så kommer mamma och hämtar mig hos pappa och så åker vi till mormor och morfar där moster, morbror, kusinerna och allihopa kommer vara. Jag tror att det blir bra. Lite mycket fram och tillbaka men jag överlever. I stort sett (och om man bortser från några saker) så har jag haft en bra dag idag. Men måste jag verkligen sova. Kan ju inte vara vaken när tomten kommer;) Haha, nu blir det dålig uppdatering i några dagar till men sen kommer det (förhoppningsvis) en bildbomb!
Men så länge så får ni ha en God Jul!
/Malin♥

Inga kommentarer: